ma
    16.00 uurJosephkerk, Draaiweg Utrecht

De kleine viering is een eenvoudige viering van bezinning, gebed en stilte met medewerking van de gregoriaanse vrouwenschola. Dit jaar lezen we steeds een tekst uit de encycliek, Laudato si, van Paus Franciscus. Deze encycliek gaat over de zorg voor het gemeenschappelijk huis. Hierin nodigt de Paus ons uit om vanuit christelijk perspectief na te denken over onze zorg en verantwoordelijkheid voor het milieu, wat voor hem onlosmakelijk verbonden is met onze zorg voor de armen.

11.00 uurRafaelkerk Utrecht Overvecht

Het St.-Josephkoor zingt tijdens de eucharistieviering.

Aug

12.00 uurAugustinuskerk, Oudegracht Utrecht

De vrouwenschola zingt tijdens de eucharistieviering. We zingen het lied 'Caritas habundat' van Hildegard van Bingen, omdat het vandaag haar feestdag is.

2016
    10.00 uurKerk van St. Jan de doper in Mijdrecht-Wilnis (Driehuisplein 1, Mijdrecht)

11.00 uurSt. Rafaëlkerk, Lichtenbergdreef 4, Utrecht

• di
    2016
    19.00 uurKerk van St. Jan de doper in Mijdrecht-Wilnis (Driehuisplein 1, Mijdrecht)

Het St.-Josephkoor zingt tijdens de viering van Allerheiligen.

• wo
    19.00 uurSt. Josephkerk, Draaiweg, Utrecht

Het St.-Josephkoor zingt.

2016

Het St.-Josephkoor zingt tijdens de eucharistieviering.

11.00 uurSt. Rafaëlkerk, Lichtenbergdreef 4, Utrecht

Het St.-Josephkoor zingt tijdens de viering.

• ma
    18.30-19.15 uurWeltevreden, Prof. Dr. P.J.W. Debeijeweg 1 De Bilt

Het St.-Josephkoor organiseert een eenvoudige en korte advents-/kerstbijeenkomst voor een groep bewoners van huis Weltevreden in De Bilt. Wij willen ook de parochianen van De Bilt en anderen van harte uitnodigen voor deze samenkomst. U bent welkom om half 7 in de huiskamer op de 2e verdieping. Het duurt ongeveer 3 kwartier. Graag tot dan en een hartelijke groet van het St.-Josephkoor.

2016
    12.00 uurKapel van de zusters Augustinessen, Waterstraat (ingang aan de Oudegracht), Utrecht

• do
    18.30 uurBartholomeus Gasthuis, Lange Smeestraat 40 Utrecht

Het St.-Josephkoor organiseert een eenvoudige en korte advents-/kerstbijeenkomst voor een groep bewoners van het Bartholomeus Gasthuis.

21.00 uurSint Gertrudiskerk, Amaliadwarsstraat 2B, Utrecht

Het St.-Josephkoor zingt tijdens de viering op kerstavond.
    De aloude bekende kerstliederen zingen we met allen tesamen. En het koor heeft ook enkele bijzondere kerstliederen voor u ingestudeerd.